مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 14:102020-05-20سياسي

توزیع 157 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان/ مردم 1.5 میلیارد کمک کردند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از توزیع 157 هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام و افطار این نهاد خبر داد و گفت: بیش از 12500 بسته غذایی نیز بین مددجویان توزیع شد.

- خرم آباد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از توزیع 157 هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام و افطار این نهاد خبر داد و گفت: بیش از 12500 بسته غذایی نیز بین مددجویان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جاسم محمدی فارسانی عصر امروز چهارشنبه در رزمایش توزیع 6200 بسته غذایی توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان با اشاره به اینکه خداراشاکریم امروز بر اساس فرمایشات رهبری در راستای کمک مومنانه و مواسات با مشارکت آستان قدس رضوی رزمایش 6200 بسته غذایی به نیابت از 6200 شهید استان را شاهدیم، اظهار داشت: وقتی صحبت از انفاق می شود یعنی در خوشی و ناخوشی کمک کنیم و انفاق کار افراد با تقوا است.

وی با بیان اینکه یکی از نشانه های افراد مؤمن و باتقوا انفاق کردن است، تصریح کرد: رهبری می فرماید انفاق آن حرکتی است که خلایی را پر کند.

وقتی صحبت از انفاق می شود تصور این است از مال خود باید چیزی بپردازیم اما هرآنچه از دست هرکسی برمی آید و می تواند انجام دهد به عنوان انفاق محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 157 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان/ مردم 1.5 میلیارد کمک کردند

توزیع 157 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان/ مردم 1.5 میلیارد کمک کردند