مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 14:102020-05-20سياسي

خطر شیوع دوباره کرونا جدی است/ برگزاری نماز عیدفطر به صورت مسجدمحور


استاندار قزوین با بیان اینکه خطر شیوع کرونا در کشور و استان قزوین جدی است، گفت: هیچ تجمعی در استان نباید انجام شود و نماز عید فطر نیز به صورت مسجدمحور برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین عصر امروز در جلسه ستاد استانی کرونا با اشاره به مدیریت بیماری کرونا، نتیجه امروز را دستاورد زحمات همه مدیران استان و رسانه ها دانسته و اظهار کرد: کادر درمانی استان قزوین مجاهدانه در برابر این بیماری تلاش کردند و باید قدردان آنها باشیم.

وی با بیان اینکه روند این بیماری در استان قزوین نزولی است، تصریح کرد: این روند به معنای از بین رفتن بیماری نیست و نباید با سهل انگاری و عدم رعایت اصول بهداشتی به شیوع دوباره آن دامن بزنیم.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه موفقیت کامل در این بیماری به رعایت کامل طرح  فاصله گذاری اجتماعی بستگی دارد، تصریح کرد: کوتاهی در برابر طرح فاصله گذاری اجتماعی استان را به وضعیت قبل و یا بدتر از آن باز می گرداند.

جمالی پور ادامه داد: امروز نقش رسانه ها بیش از هر زمان دیگری است و باید مردم به خوبی مطلع شوند که بیماری به طور کلی از بین نرفته و باید اصول بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی به مانند همیشه رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر شیوع دوباره کرونا جدی است/ برگزاری نماز عیدفطر به صورت مسجدمحور

خطر شیوع دوباره کرونا جدی است/ برگزاری نماز عیدفطر به صورت مسجدمحور