مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 14:302020-05-20سياسي

ترکمان: مجلس غیرانقلابی خروجی شهید دیالمه و آیت ندارد + فیلم


محمد صالح ترکمان، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، خصوص ویژگی های مجلس کارآمد گفت: وقتی که بعد از چهارسال به انتخابات مجلس نزدیک می شویم از نمایندگان انتظار داریم نسبت به عملکرد خود پاسخگویی باشند و .

- ترکمان: مجلس غیرانقلابی خروجی شهید دیالمه و آیت ندارد + فیلم مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه سهند گفت: وقتی معیار های انتخاب برای نمایندگان مجلس معیار های انقلاب اسلامی نباشد، یقینا نباید خروجی آن مثل شهیدان دیالمه و آیت باشد.

محمد صالح ترکمان، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، خصوص ویژگی های مجلس کارآمد گفت: وقتی که بعد از چهارسال به انتخابات مجلس نزدیک می شویم از نمایندگان انتظار داریم نسبت به عملکرد خود پاسخگویی باشند و آنان را به شهید دیالمه و آیت مقایسه می کنیم؛ و این به دور از انصاف است وقتی معیار های انتخاب برای نمایندگان معیار های انقلاب اسلامی نباشد یقینا نباید خروجی آنان مثل این شهیدان باشد.

ترکمان مطرح کرد: وقتی معیار های انتخاب ما برای نمایندگان مجلس معیار های نزدیک انقلاب نباشد نباید خروجی نزدیک به ایده ال انقلاب انتظار داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکمان: مجلس غیرانقلابی خروجی شهید دیالمه و آیت ندارد + فیلم

ترکمان: مجلس غیرانقلابی خروجی شهید دیالمه و آیت ندارد + فیلم