مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 15:302020-05-20سياسي

پاک ترین و شریف ترین قشر کشور عشایر هستند


فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: عشایر از پاک ترین و شریف ترین قشر مملکت هستند و سرمایه اصلی آن ها ایمان و محبت اهلبیت است و همواره از وفادارترین افراد به انقلاب و نظام بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان، سردار مجتبی فداء در دیدار با سران عشایر  استان اصفهان اظهار داشت: پاک ترین و شریف ترین قشر مملکت عشایر هستند و سرمایه اصلی آنها نیز ایمان، صداقت و محبت آنها به اهل بیت است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان با بیان اینکه عشایر از وفادارترین افراد به انقلاب و نظام هستند گفت: دشمنان به دنبال این هستند که از قومیت ها برای برافروختن آتش اختلاف در کشور استفاده کنند، اما نفوذ کلام و اعتبار شما می تواند توطئه دشمنان را خنثی کند.

وی یادآور شد :زندگی عشایری همواره با سختی و مشکلاتی همراه است از جمله کوچ و تهدیدات آن، تلف شدن دام و خطرات انسانی، ولی سپاه آمادگی دارد در امر کاهش محرومیت و کم کردن آلام عشایر عزیز در حد توان تلاش کند.

  فداء افزود: برای کم کردن مشکلات در زمینه محرومیت زدایی، یک دهستان در منطقه پشت کوه فریدونشهر و یک دهستان در منطقه عمومی سمیرم قرار دادیم  و به دنبال کسب اعتبار و جذب منابع هستیم و خاص مناطق عشایری اعتباری اختصاص قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک ترین و شریف ترین قشر کشور عشایر هستند

پاک ترین و شریف ترین قشر کشور عشایر هستند