مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 16:002020-05-20پزشكي

مرگ مادر و کودک حین زایمان /علوم پزشکی بوشهر: از چنین مواردی به آسانی رد نمی شویم 


شب گذشته متنی تحت عنوان اصرار بر زایمان طبیعی جان مادر و نوزاد را گرفت در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از مرگ زن باردار و کودکش در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر داشت.

- مرگ مادر و کودک حین زایمان در بوشهر /علوم پزشکی: از چنین مواردی به آسانی رد نمی شویم  ایسنا/بوشهر شب گذشته متنی تحت عنوان "اصرار بر زایمان طبیعی جان مادر و نوزاد را گرفت" در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از مرگ زن باردار و کودکش در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر داشت.

در این متن آمده است: متاسفانه اصرار بر زایمان طبیعی در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر جان مادر و نوزاد را گرفت.

در تاریخ 29 اردیبهشت ماه خانمی 41 ساله ساکن شهر اهرم در ماه پایانی بارداری و با حال عمومی خوب به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر مراجعه می کند که پس از معاینه غیرضروری کیسه آب نوزاد پاره می شود و پزشکان جهت القای زایمان از آمپول فشار استفاده می کنند که منجر به زایمان نمی شود و مادر شروع به خونریزی می نماید.

این روند که از ساعت 19 شروع شده بود ادامه داشته و میزان آمپول فشار بیشتری به مادر تزیریق می نمایند که باز منجر به نتیجه نمی شود و مادر با این سخت زایی و پارگی رحم بدون رسیدگی پزشکی تا ساعت 2 بامداد روز بعد یعنی 1399/02/30 در بلوک زایمان بیمارستان سلمان فارسی بوشهر تحت فشار بود و بعد از آن با حال عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ مادر و کودک حین زایمان /علوم پزشکی بوشهر: از چنین مواردی به آسانی رد نمی شویم 

مرگ مادر و کودک حین زایمان /علوم پزشکی بوشهر: از چنین مواردی به آسانی رد نمی شویم