مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 16:552020-05-20اجتماعي

یکهزار بسته معیشتی توسط فرهنگیان استان تهران توزیع شد


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از توزیع یکهزار بسته معیشتی توسط فرهنگیان استان تهران به تمام نقاط کم برخوردار استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد صیدلو عصر چهارشنبه در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه که در آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد با اشاره به اینکه رزمایش کمک های مومنانه نمایشی از انسانیت است، اظهار داشت: این کمک ها به طور مداوم توسط نیکوکاران و خیران و مؤسسان مدارس غیر دولتی صورت می گیرد.

صیدلو از اهدا 200 میلیون تومان کارت هدیه همراه بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا خبر داد.

وی افزود: کمک های مومنانه کاری در حوزه تربیتی قرار دارد و اقدامات خیرخواهانه و کمک های مومنانه از نظر تعلیم و تربیت و دیدگاه یک معلم امری مطلوب و مورد توجه می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: فرهنگیان پیشگامان و طلایه داران افدامات فرهنگی هستند و در این رزمایش نیز مثل همیشه در خط مقدم قرار گرفتند و بر همین اساس یکهزار بسته معیشتی شامل مواد غذایی و بهداشتی توسط فرهنگیان آموزش و پرورش استان تهران به تمامی نقاط کم برخوردار شهرستان های استان تهران توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکهزار بسته معیشتی توسط فرهنگیان استان تهران توزیع شد

یکهزار بسته معیشتی توسط فرهنگیان استان تهران توزیع شد