مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 17:552020-05-20اقتصادي

لزوم تهیه بانک اطلاعاتی جامع از اقامتگاه ها و بومگردی های رودبار


فرماندار رودبار با بیان اینکه بانک اطلاعاتی درست و جامع از اقامتگاه ها و بومگردی ها تهیه شود، گفت: برخی از آثار فرهنگی و تاریخی رودبار از جمله میراث ملی و جهانی هستند و باید برای حفظ و صیانت و معرفی آن اهتمام ویژه داشت.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودبار با بیان اینکه بانک اطلاعاتی درست و جامع از اقامتگاه ها و بومگردی ها تهیه شود، گفت: برخی از آثار فرهنگی و تاریخی رودبار از جمله میراث ملی و جهانی هستند و باید برای حفظ و صیانت و معرفی آن اهتمام ویژه داشت.

محمدصالح ضیایی در نشست با رییس و کارکنان اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رودبار، اظهار کرد: میراث فرهنگی رودبار با تاریخ و میراثی که در خود دارد باید زیرساخت مناسب و بهینه برای حفظ و نگهداری داشته باشد؛ برخی از آثار فرهنگی و تاریخی رودبار از جمله میراث ملی و جهانی هستند و باید برای حفظ و صیانت و معرفی آن اهتمام ویژه داشت.

فرماندار رودبار افزود: ما به عنوان امانتداران میراث فرهنگی و معنوی نیاکانمان باید قدر این مواریث فرهنگی را بدانیم و آن را به نسل های بعدی انتقال دهیم.

در راستای سیاست های دولت، در شهرستان رودبار گردشگری را مبنای توسعه قرار دادیم که در این راستا بخشی از کار به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری واگذار شده و بخش دیگر بر عهده بخشداران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تهیه بانک اطلاعاتی جامع از اقامتگاه ها و بومگردی های رودبار

لزوم تهیه بانک اطلاعاتی جامع از اقامتگاه ها و بومگردی های رودبار