مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 18:152020-05-20سياسي

توزیع 20هزار بسته معیشتی توسط بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران


مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران گفت: 20هزار بسته معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان در بین خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

- هادی حفیظی مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: پس از شیوع کرونا در سطح کشور با همت قرارگاه پدافند زیستی و سلامت سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در قالب گروه های دانش آموزی و بسیج فرهنگیان برای مقابله با این ویروس منحوس اقدامات مختلفی را شروع کردیم.

وی ادامه داد: تولید و توزیع مواد شوینده و بهداشتی مانند مواد ضدعفونی سطوح و دست در حجم بالایی توسط حوزه های بسیج دانش آموزی کانون های بسیج فرهنگیان در استان تهران انجام شده است.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران با اشاره به تولیدات ماسک اضافه کرد: 200هزار عدد ماسک بهداشتی و یکبار مصرف توسط این سازمان تولید و در مناطق محروم شهرستان های استان تهران توزیع شده است.

حفیظی با بیان اینکه در چندین مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان کرده ایم، تصریح کرد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مؤمنانه، اقدامات ما به صورت منسجم شده ای ادامه یافت و در این راستا 20هزار بسته معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان در بین خانواده های کم بضاعت توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20هزار بسته معیشتی توسط بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران

توزیع 20هزار بسته معیشتی توسط بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران