مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 20:252020-05-20اجتماعي

آغاز عملیات آسفالت معابر روستایی ورامین/ مسیر اصلی ری ورامین بهسازی می شود


با تأمین اعتبارات مورد نیاز عملیات آسفالت معابر روستایی ورامین آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین روز گذشته در جریان بازدید از روند اجرای عملیات آسفالت معابر روستایی ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی اداره کل راهداری استان تهران و تأمین اعتبارات مورد نیاز، کار روکش آسفالت جاده روستایی شاهزاده محمد(ع) تا روستای خالد آباد به طول 5 کیلومتر آغاز شد تا مشکل یکی از مهم ترین مسیرهای روستایی برطرف شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین مسیرهای ارتباطی جنوب ورامین که مرکز این شهرستان را به محور قم گرمسار و شهرک صنعتی چرمشهر متصل می کند، جاده موسوم به چرمشهر است که به دلیل تردد روزانه صدها دستگاه خودروی سنگین، تریلی و کامیون با مشکلاتی به ویژه در مسیر 3کیلومتری سه راهی حسن آباد تا محور قم گرمسار مواجه شده است.

فرماندار ورامین اضافه کرد: تردد خودروهای سنگین و بارش های شدید ماه های اخیر باعث شده تا بخشی از روکش آسفالت این محور از بین رفته و تردد خودروها را با خطر همراه کند و با وجود ترمیم مقطعی این مسیر، مشکل آن به طور کامل برطرف نشده است.

کاغذلو ابراز کرد: با تأمین اعتبار و پس از تعیین پیمانکار، به زودی عملیات بهسازی و روکش آسفالت این مسیر مهم انجام می شود تا یکی از مطالبات مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات آسفالت معابر روستایی ورامین/ مسیر اصلی ری ورامین بهسازی می شود

آغاز عملیات آسفالت معابر روستایی ورامین/ مسیر اصلی ری ورامین بهسازی می شود