مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 20:452020-05-20بين الملل

ظریف: شورای امنیت گرفتار آمریکا و وتوی آن است/فلسطین موضوع محوری برای جهان اسلام


وزیر خارجه ایران با بیان اینکه شورای امنیت گرفتار آمریکا و وتوی آن است، گفت: سازمان ملل و شورای امنیت پرونده روشن و شفافی در مورد جنایات رژیم صهیونیستی از خود به جا نگذاشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی قدس در گفتگو با اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی به بیان دیدگاه خود در خصوص فلسطین، خطر سلاحهای کشتار جمعی اسراییل برای منطقه، نقش سازمانهای بین المللی در موضوع فلسطین، وضعیت درونی رژیم اسراییل و نقش سردار شهید سپهبد سلیمانی در مقاومت در منطقه پرداخت.

سوال: کمی قبل از انقلاب اسلامی، مصر با پیمان کمپ دیوید از دور کشورهای اسلامی حامی فلسطین کنار رفت و عملاً فلسطین یکی از حامیان خودش را از دست داد و بسیاری بر این باور بودند که دیگر قضیه فلسطین یک موضوع تمام شده است.

اما دیدیم که با پیروزی انقلاب اسلامی ماجرای فلسطین کاملاً دگرگون شد، چه دلیلی این اتفاق را رقم زد، نظرتان راجع به این موضوع چیست؟ پاسخ: موضوع فلسطین یک موضوع محوری برای جهان اسلام است و درست است که برخی کشورهای عربی در گذشته چه با پیمان کمپ دیوید و چه بعد از آن و متاسفانه اخیراً با سیاست هایی که رژیم هایی مثل رژیم سعودی پیگیری کردند کاملاً خودشان را با اسراییل علیه آرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: شورای امنیت گرفتار آمریکا و وتوی آن است/فلسطین موضوع محوری برای جهان اسلام

ظریف: شورای امنیت گرفتار آمریکا و وتوی آن است/فلسطین موضوع محوری برای جهان اسلام