مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 20:502020-05-20سياسي

مدارس صدرا به دنبال تحقق جامعه اسلامی و انقلابی آرمان خواه هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مدارس معارف اسلامی صدرا به دنبال تحقق جامعه اسلامی و انقلابی آرمان خواه و عادلانه بوده و در این راه پیش قدم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم و تقدیر از مجموعه کارکنان مدارس معارف اسلامی صدرای ولایت در استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل آموزش وپرورش استان خوزستان ضمن تأکید بر پاسداشت مقام شامخ معلم و ضرورت تکریم این ایام اظهار کرد: معلم منّت خدای متعال است بر جامعه و بر مردم؛ بنابراین ارزشی که در شغل معلمی نهفته است به اندازه ای متعالی ست که به مصداق جمله معروف من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق باید قدردان این عزیزان بود.

وی با اشاره بر رسالت خطیر و ارزشمند مدارس معارف اسلامی در راستای بیانات مؤثر مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد جامعه اسلامی و انقلابی عادلانه و آرمان خواه عنوان کرد: به حمدالله مدارس معارف اسلامی با هدف کمک به تحقق این چشم انداز تأسیس و در رسیدن به این آرمان پیش قدم هستند.

حجت الاسلام نبی زاده در ادامه تصریح کرد: آنچه در این میان با اهمیت جلوه می کند، قدردانی و قدرشناسی از معلمان و مجموعه زحمتکشان مدارس معارف اسلامی است که در فضای حساس و خطیر هجمه های فرهنگی به کار تعلیم و تربیت اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس صدرا به دنبال تحقق جامعه اسلامی و انقلابی آرمان خواه هستند

مدارس صدرا به دنبال تحقق جامعه اسلامی و انقلابی آرمان خواه هستند