مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 01:502020-05-20سياسي

برگزاری برنامه های گرامیداشت سوم خرداد به صورت تولید محتوای مجازی


فرماندار ساری با اعلام اینکه برنامه های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز می شود، گفت: تلاش بر این است با بهره گیری از فضای مجازی این فضا تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم تا با بتوانیم شهدا و فرهنگشان را هنرمندانه به نسل جدید معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد و هفته دفاع مقدس با بیان اینکه ساری مهد ایثارگران و سرداران زیادی بوده است و در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی حماسه آفرینی کرده اند، گفت: رفاه، آسایش و امنیت امروز ما، حاصل خون پاک شهدای عزیز است که با گذشت از تمام هستی خود از حیثیت و ناموس کشور دفاع و افتخارآفرینی کردند.

وی با اشاره حوادث سال های ابتدایی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: روحیه ایستادگی و مقاومت، استکبار ستیزی و تبعیت از رهبری از دستاوردهای بجا مانده از دوران دفاع مقدس است و همه ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس را به نسل های جدید انتقال دهیم.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه بیماری کرونا برگزاری بسیاری از محافل، نشست ها و تحت تاثیر قرار داده، بیان کرد: بنا به مصوبات محوریت برنامه های هفته دفاع مقدس تولید محتوا در شبکه ها و فضای مجازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های گرامیداشت سوم خرداد به صورت تولید محتوای مجازی

برگزاری برنامه های گرامیداشت سوم خرداد به صورت تولید محتوای مجازی