مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 02:302020-05-20حوادث

درخواست محیط بان گتوندی از مسؤولان


سیدامین هادی پور محیط بان فداکار گتوندی پایش را در راه طبیعت از دست داد و اکنون چشم انتظار مسوولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گتوند، اوایل اردیبهشت ماه امسال افرادی ناشناس و مسلح به پاسگاه محیط بانی شهرستان گتوند به دلایل نامعلوم حمله ور شدند و محیط بان گتوندی را از ناحیه پا به شدت مجروح کردند.

بعد از وقوع حادثه محیط بان به اهواز اعزام می شود اما به دلیل شدت جراحات وارده سریعا عازم تهران می شود که در هفتم اردیبهشت ماه 99 کادردرمانی بیمارستان پارس تهران خبر می دهند که پای محیط بان گتوندی برای حفظ جان او قطع می شود! بعد از قطع پای محیط بان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان خبر داد که سیدامین هادی پور محیط بان گتوندی زیرپوشش بیمه می رود و از او حمایت های مالی و قضایی می شود.

حال بعد از این قضایا محیط بان فداکار گتوندی خواسته ای که از مسئولان دارد این است که یک پای مصنوعی هوشمند برای او تهیه کنند.

هادی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در گتوند گفت: یک خواسته از مسئولان دارم و آن این است که یک پای مصنوعی هوشمند برای من تهیه کنند تا بتوانم راه بروم.

هادی پور در ادامه از روند درمان و ترخیصش گفت :تا زمانی که عفونت در خونم باشد نیاز به تزریق آنتی بیوتیک دارم که حتما باید این عفونت رفع شود تا بتوانم مرخص شوم و همچنین از کادر درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست محیط بان گتوندی از مسؤولان

درخواست محیط بان گتوندی از مسؤولان