مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 03:002020-05-20سياسي

برای حمایت از آرمان قدس باید از تمام ظرفیت های فضای مجازی استفاده کرد


جمهوری اسلامی ایران پرچمدار آزادی قدس شریف است و برای حمایت از این آرمان و همچنین حمایت از مظلومیت مردم فلسطین باید از تمام ظرفیت ها در فضای مجازی استفاده کرد.

- حجت الاسلام محمدرضا میر تاج الدینی منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: روز قدس امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با روز قدس سال های گذشته متفاوت خواهد بود.

وی افزود: اگرچه امسال امکان برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها وجود ندارد اما می توان با بهره گیری از ظرفیت های موجود در فضای مجازی به حمایت از آرمان قدس و حقوق مردم مظلوم فلسطین پرداخت.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم اظهار داشت: آزادی قدس جزو آرمان های جمهوری اسلامی ایران است و ایران پرچمدار آزادی قدس خواهد بود و باید در این مسیر و در جهت حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین از تمام ظرفیت های فضای مجازی استفاده کرد.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: با توجه به این که به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تجمعات و راهپیمایی ها در روز قدس امسال برگزار نمی شود، باید پیام مردم فلسطین را از طریق توییتر و دیگر صفحات فضای مجازی به جهانیان منتقل کرد.

وی افزود: البته زمانی که این راهپیمایی ها و تجمعات برگزار می شود در سایه بازتاب آن در فضای مجازی است که پیام مردم مظلوم فلسطین به گوش جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حمایت از آرمان قدس باید از تمام ظرفیت های فضای مجازی استفاده کرد

برای حمایت از آرمان قدس باید از تمام ظرفیت های فضای مجازی استفاده کرد