مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 04:052020-05-21سياسي

نماز عید سعید فطر در مساجد خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: نماز عید فطر در آن دسته از مساجد خراسان جنوبی که زیرساخت کافی دارند، برگزار می شود.

- حجت الاسلام احمد رضایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نماز عید فطر یکی از نماز مستحبی و پر خیر و برکتی است که زمینه دریافت اجر معنوی یک ماه روزه داری را فراهم می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این نماز پربرکت زمینه دیدار مؤمنین را نیز فراهم می کرد، بیان کرد: حضرت علی (ع) طی خطبه ای در روز عید فطر بیان کردند که بشارت باد بر شما که گناهانتان بخشیده شده، پس بیندیشید که چگونه آغاز خواهید کرد.

نماز عید فطر در مصلی ها برگزار نمی شود رضایی ادامه داد: در سال جاری با توجه به شیوع کرونا نماز عید سعید فطر طبق روال سال های گذشته در مصلی المهدی بیرجند و مصلی سایر شهرستان های خراسان جنوبی برگزار نمی شود.

وی افزود: بر اساس تصمیم گیری ستاد ملی مدیریت کرونا مساجد می توانند پذیرای اقامه کنندگان این نماز ارزشمند باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه نماز عید فطر در همه مساجد خراسان جنوبی که زیر ساخت کافی دارند، برگزار می شود، گفت: مؤمنین مثل شب های قدر در نماز عید فطر نیز پروتکل های بهداشتی چون استفاده از ماسک و دستکش و سجاده و مهر شخصی را مراعات کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید سعید فطر در مساجد خراسان جنوبی برگزار می شود

نماز عید سعید فطر در مساجد خراسان جنوبی برگزار می شود