مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 04:302020-05-21سياسي

تاکیدات رهبری در باب حجاب حجت را بر مسئولان دانشگاهی تمام کرد


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: تفاوت فرمایشات رهبری با سال های قبل، این بود که کاملا شفاف، روشن و دقیق مساله رعایت حجاب و عفاف را بیان و حجت را بر مسولان دانشگاهی تمام کردند.

- حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری در گفتگو با خبرنگار مهر ، فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویی مانند همه سال ها با نسل جوان مملو از نکات کلیدی و نکات اساسی بوده که حقیقتا ارزشمند و راهگشا برای نسل امروز و فردای میهن اسلامی است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه این سخنرانی حاوی 10 محور اساسی بود، افزود: این 10 محور هم برای نسل جوان و هم دانشجو بسیار حائز اهمیت است؛ یکی از محورهای مطرح شده، مساله حجاب و حیا اسلامی در فضای دانشگاه بود که البته قبلا بارها و بارها رهبری با ادبیات دیگری این موضوع را مطرح کرده بودند.

کلانتری ادامه داد: تفاوت فرمایشات ایشان با سال های قبل، این بود که کاملا شفاف، روشن و دقیق مساله رعایت حجاب و عفاف را بیان و حجت را بر مسولان دانشگاهی تمام کردند.

بنابراین همه در ارتباط با این موضوع مسئول هستند و باید با دقت و جدیت تمام در این حوزه کار کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه دانشجویان نیز باید شئونات را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: اولا و به ذات خود دانشجویان خواهر و بردار باید در محیط تحصیل مراقبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکیدات رهبری در باب حجاب حجت را بر مسئولان دانشگاهی تمام کرد

تاکیدات رهبری در باب حجاب حجت را بر مسئولان دانشگاهی تمام کرد