مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 05:302020-05-21اقتصادي

ترافیک در ورودی ها شمال/ کندوان امروز یک طرفه است


روز گذشته شاهد افزایش حجم ورودی به سمت شمال هستیم به طوری که در حال حاضر وضعیت تردد خودروها در محور هراز در مسیر شمال بسیار سنگین گزارش شد.

- علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای مازندران با توجه به پایان هفته و همچنین در پیش بودن عید سعید فطر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از روز گذشته شاهد افزایش حجم ورودی به سمت شمال هستیم به طوری که در حال حاضر وضعیت تردد خودروها در محور هراز در مسیر شمال بسیار سنگین گزارش شد.

*تردد نیمه سنگین خودروها در طول محور کندوان وی با بیان اینکه در طول محور کندوان نیز مقطعی شاهد تردد نیمه سنگین خودروها هستیم، افزود: وضعیت تردد خودروها در محور سوادکوه به صورت پرحجم و در محور کیاسر به صورت روان است.

*ادامه ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور هراز رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای محدودیت های ترافیکی طبق برنامه در محورهای استان، افزود: بحث ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز اجرا شده و این محدودیت همچنان ادمه خواهد داشت.

*احتمال اینکه محدودیت یک طرفه امروز در محور کندوان اجرا شود وجود دارد این مسؤول با اعلام اینکه قرار است امروز تردد در محور کندوان به صورت یک طرفه انجام شود، گفت: درحال حاضر تردد خودروها به صورت سنگین گزارش شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در ورودی ها شمال/ کندوان امروز یک طرفه است

ترافیک در ورودی ها شمال/ کندوان امروز یک طرفه است