مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 05:402020-05-21سياسي

عدم ابلاغ سازمان استخدامی برای مزایای استفاده ازمدرک تخصصی قاریان


سید علی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن از عدم ابلاغ آیین نامه سازمان استخدامی برای بهره مندی از مزایای مدرک تخصصی به قاریان و مدرسان قرآن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری نهمین دوره ارزیابی و اعطای گواهی نامه تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم امروز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه به صورت ویدئو کنفرانس با اصحاب رسانه برگزار شد.

سید علی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید فطر و قبولی طاعات و عبادات گفت: امسال شروع نهمین دوره ارزیابی قاریان و مدسان قرآن کریم در ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و امیدواریم به برکت قرآن دوره خوبی را برگزار نماییم و در خدمت استعدادهای درخشانی بهتر از گذشته باشیم.

وی ادامه داد: دوره های ارزیابی بر اساس مصوبه شورای توسعه فرهنگ قرآنی از حدود یک دهه قبل برگزاری و ارزیابی هایش به عهده شورای عالی قرآن گذاشته شد و امسال نهمین دوره آن برگزار می شود.

سرابی با تاکید بر اینکه استقبال جامعه قرآنی و اشخاص حقیقی و حقوقی که خواهان استفاده از مدارک درجه بندی و رتبه بندی بودند در ابتدای این طرح کاملاً مشخص بود گفت: افراد زیادی از این طرح به دلیل استفاده از مزایای آن شرکت کردند تا در تعاملشان سازمان یافته و قانون مند تر عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ابلاغ سازمان استخدامی برای مزایای استفاده ازمدرک تخصصی قاریان

عدم ابلاغ سازمان استخدامی برای مزایای استفاده ازمدرک تخصصی قاریان