مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-21بين الملل

روسیه فلسطینی ها و آمریکایی ها را گردهم می آورد/ اصلاح معامله قرن روی میز


منابع دیپلماتیک اظهار کردند، روسیه نسبت به هرگونه نقض قطعنامه های مشروع بین المللی در خصوص پرونده فلسطین که منجر به تنش خطرناک شود، هشدار داد.

- روسیه فلسطینی ها و آمریکایی ها را گردهم می آورد/ اصلاح "معامله قرن" روی میز منابع دیپلماتیک اظهار کردند، روسیه نسبت به هرگونه نقض قطعنامه های مشروع بین المللی در خصوص پرونده فلسطین که منجر به تنش خطرناک شود، هشدار داد.

رسانه های اسراییلی در این رابطه فاش کردند، روسیه اقدام به جمع کردن اسراییلی ها و آمریکایی ها در ژنو خواهد کرد تا اصلاحاتی را در "معامله قرن" ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منابع دیپلماتیک به المیادین گفتند، مسکو تماس های بین المللی متعددی برای اجتناب از تنش بیشتر در خاورمیانه برقرار می کند.

خبرنگار المیادین به نقل از منابع دیپلماتیک از هشدارهای مسکو نسبت به نقض قطعنامه های مشروع بین المللی در خصوص پرونده فلسطین که منجر به تنش خطرناک در منطقه خواهد شد، پرده برداشت.

منابع اشاره کردند، میخاییل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه عصر دیروز در تماس تلفنی با آوی برکویتس، معاون رییس جمهوری آمریکا در مذاکرات بین المللی درباره سازش اسراییل و فلسطین رایزنی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه فلسطینی ها و آمریکایی ها را گردهم می آورد/ اصلاح معامله قرن روی میز

روسیه فلسطینی ها و آمریکایی ها را گردهم می آورد/ اصلاح معامله قرن روی میز