مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-21ورزشي

دیدار مسئولان ورزش و بسیج کشور با خانواده شهید زمانی نیا


مدیران ورزش و بسیج کشور در آستانه روز جهانی قدس و آزاد سازی خرمشهر به دیدار خانواده شهید ورزشکار وحید زمانی نیا شهید شاخص ورزش کشور و از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رفتند.

- مدیران ورزش و بسیج کشور در آستانه روز جهانی قدس و آزاد سازی خرمشهر به دیدار خانواده شهید ورزشکار وحید زمانی نیا شهید شاخص ورزش کشور و از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، چهارشنبه شب مسعود سلطانی فر وزیر ورزش، دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و وزارت ورزش، داود آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران، مهدی میرجلیلی رییس سازمان ورزش بسیج، شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان با حضور در منزل شهید وحید زمانی نیا که زمستان سال گذشته همراه با سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیده بود با پدر و مادر این شهید بزرگوار دیدار کردند.

وزیر ورزش در دیدار با خانواده شهید زمانی نیا که به عنوان شهید شاخص ورزش کشور در سال 99 انتخاب شده است با تاکید بر مجاهدت های سربازان مقاومت و نقش آنها در حفظ حاکمیت ارضی کشورمان، از شهید زمانی نیا به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مسئولان ورزش و بسیج کشور با خانواده شهید زمانی نیا

دیدار مسئولان ورزش و بسیج کشور با خانواده شهید زمانی نیا