مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 06:452020-05-21سياسي

101 نفر زندانی نیازمند جرایم غیر عمد استان تهران آزاد شدند


در ایام بحران کرونا، با توجه به برنامه های پیشگیری و حفظ سلامت زندانیان، نیکوکاران نوعدوست تهرانی با کمک این نمایندگی ، تعداد 101 نفر از زندانیان نیازمند را آزاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: در ایام بحران کرونا، با توجه به برنامه های پیشگیری و حفظ سلامت زندانیان، نیکوکاران نوعدوست تهرانی با کمک این نمایندگی، تعداد 101 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را آزاد کردند.

منوچهر رحمانی با تقدیر از اقدام ارزشمند نیکوکاران نوعدوست اعلام کرد: با توجه به برنامه های تحولی قوه قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری، ارائه مرخصی و مساعدت های قضایی و نیز بحث پیشگیری از کرونا، حفظ سلامتی زندانیان و کمک به آزادی آنان، نمایندگی ستاد دیه استان تهران، همسو با این برنامه ها، فعالیت های گسترده ای انجام داد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران افزود: با پیگیری پرونده های زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد در دفتر نمایندگی و کمک نیکوکاران، طی کمتر از سه ماه تعداد 101 نفر از زندانیان واجد شرایط شامل 13 نفر زن و 88 مرد آزاد شده، نزد خانواده خویش بازگشتند.

وی همچنین تأکید کرد: نیکوکاری منفعتی ماندگار و غنیمتی همیشگی است، وقتی یک انسان نیکوکار در راه خدا انفاق می کند، قبل از اینکه آن انفاق به طرف مقابل برسد، به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 نفر زندانی نیازمند جرایم غیر عمد استان تهران آزاد شدند

101 نفر زندانی نیازمند جرایم غیر عمد استان تهران آزاد شدند