مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 06:502020-05-21سياسي

صهیونیست به دنبال بردگی کشاندن مسلمانان و کل بشریت است


رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان گفت: صهیونیست به دنبال بردگی کشاندن تمام مسلمانان و کل بشریت است که برگزاری آیین روز قدس در تمامی ملت ها وکشور های دنیا دفاع ملت مسلمان در مقابل اسلام زدایی وبه بردگی رفتن است.

- ابوالحسن رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: جهانی سازی مفهومی است که آمریکا به شدت و با تمام توان به دنبال اجرایی کردن آن بوده و پاشنه آشیل این تفکر صهیونیسم است که با قدرتمند کردن اسراییل سعی بر سیطره اقتصادی فرهنگی ، نظامی بر کل دنیا دارد و تنها کسی که در دنیای معاصر به  اهمیت آینده شوم صهیونیست پی برده وتمام مسلمانان جهان را در این مبارزه متحد کرد امام خمینی(ره) بود.

وی افزود:  قدس به عنوان نماد مسلمانان دنیا است وصهیونیزم با تسخیر فیزیکی قدس شریف به دنبال حذف اسلام حقیقی وجایگزینی اسلام یهودی است  و در نهایت به دنبال بردگی کشاندن تمام مسلمانان و کل بشریت است، بنابراین برگزاری آیین روز قدس در تمامی ملت ها وکشور های دنیا واستراتژی حضرت آقا که فرمودند 25سال دیگر اسراییلی نخواهد بود در واقع دفاع ملت مسلمان در مقابل اسلام زدایی وبه بردگی رفتن است.

رضایی بیان کرد: باید تمامی مردم مسلمان دنیا وایران روز قدس را واجب شرعی ونوعی سنگر برای دفاع بدانند بسیج حقوقدانان  نیز هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست به دنبال بردگی کشاندن مسلمانان و کل بشریت است

صهیونیست به دنبال بردگی کشاندن مسلمانان و کل بشریت است