مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-21سياسي

حمایت از قدس در عمق اعتقادات ماست


بجنورد سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: حمایت از فلسطین و قدس از عمق اعتقاد ما نسبت به اسلام و معارف نجات بخش و سعادت آفرین آن است و در این راه شعار مرگ بر اسراییل را فراموش نمی کنیم.

- حجت الاسلام محمود عزیزی در گفتگو با مهر اظهار کرد: روز قدس برای تمام مسلمانان جهان اهمیت فراوانی دارد و اکنون در جهان فراگیر شده است لذا این روز هیچگاه نباید فراموش شود و در آینده ای نه چندان دور مردم مظلوم فلسطین از سلطه و جنایت رژیم صهیونیستی آزاد خواهند شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان با بیان اینکه آزادی قدس از آرزوهای دیرینه اسلام است، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرموده اند تا 25 سال آینده اسراییل نابود می شود و این وعده محقق شده و قدس شریف آزاد می شود.

وی با تاکید بر اینکه روز قدس تجلی وحدت امت اسلامی با محوریت مظلومیت مردان و زنان و بچه های پاره تن اسلام و فلسطین است، افزود: روز قدس برای دفاع از مظلوم و فریاد کشیدن بر سر ظالم و متکبر است و این روز فریادهای در دل مانده نزدیک به 70 سال تجاوز و کشتار و بی رحمی بر مردم بی دفاع فلسطین است.

عزیری تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی که با تیزبینی و درایت، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به روز وحدت امت اسلامی برای دفاع از مظلومیت قدس شریف و انزجار از استک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از قدس در عمق اعتقادات ماست

حمایت از قدس در عمق اعتقادات ماست