مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 07:402020-05-21فرهنگي

فصل اول «زیرخاکی» ناتمام نماند/ تصویربرداری دنباله داستان در ترکیه


مدیرگروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم اعلام کرد فصل اول سریال «زیرخاکی» بخش های ناتمام ندارد و بخش های باقیمانده برای فصل دوم سریال است.

- مدیرگروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم اعلام کرد فصل اول سریال زیرخاکی بخش های ناتمام ندارد و بخش های باقیمانده برای فصل دوم سریال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم در خصوص انتشار مطالبی با مضمون ناتمام ماندن فصل اول سریال زیرخاکی به دلیل کرونا گفت: از ابتدا برای فصل اول سریال به همین شکل برنامه ریزی شده بود و شرایط پیش آمده کرونا باعث توقف سریال در بخش اول نشد و فصل اول به همان شکل برنامه ریزی شده روی آنتن رفت.

وی افزود: توقف تصویربرداری سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا مربوط به فصل دوم سریال است و هیچ ارتباطی با فصل اول مجموعه ندارد.

در فصل دوم سریال بخشی از داستان در ترکیه پیگیری می شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها، تصویربرداری بخش های مربوط به ترکیه متوقف شد.

ملک محمدی اضافه کرد: در حال حاضر گروه تولید سریال آماده هستند تا به محض بازگشایی مرزها و برطرف شدن موانع تولید سریال بر اثر کرونا، به سرعت کار را به سرانجام برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل اول «زیرخاکی» ناتمام نماند/ تصویربرداری دنباله داستان در ترکیه

فصل اول «زیرخاکی» ناتمام نماند/ تصویربرداری دنباله داستان در ترکیه