مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 07:452020-05-21سياسي

شهر فرهنگ و ادب در مسیر توسعه و آبادانی+عکس


اسفند 79 فصل نوینی در سرنوشت بردخون بود زیرا با مصوبه دولت در شهریور روستای بردخون نو مرکز بخش بردخون از توابع شهرستان دیر به شهر تبدیل و به عنوان شهر بردخون شناخته شد و اسفند همان سال شهرداری راه اندازی و افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، اسفند 79 فصل نوینی در سرنوشت بردخون بود زیرا با مصوبه دولت در شهریور روستای بردخون نو مرکز بخش بردخون از توابع شهرستان دیر به شهر تبدیل و به عنوان شهر بردخون شناخته شد و اسفند همان سال شهرداری راه اندازی و افتتاح شد.

شوراهای اسلامی از ابتدا تاکنون تلاش کردند بر اساس وظایف قانونی خود در زمینه های مختلف خدمت کنند و در زمینه انتخاب شهردار و نظارت بر کار شهرداری با جدیت عمل کنند.

شورای پنجم در بردخون نیز با اهداف کلان و برای ادامه راه شوراهای قبل کار خود را آغاز کرد و پس از انتخاب شهردار برای پیگیری امور دیگر عزم خود را بر رفع مشکلات قرار داد.

توسعه بردخون و آبادانی شهر فرهنگ و ادب شهریور 96 با اراده ای مصمم و انگیزه ای مضاعف کار را آغاز کردند، پنج انگشت در کنار هم قرار گرفتند و یک دست شدند تا به همراه دست های دیگر شروعی دوباره داشته باشند، هدفشان توسعه بردخون و آبادانی شهر فرهنگ و ادب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر فرهنگ و ادب در مسیر توسعه و آبادانی+عکس

شهر فرهنگ و ادب در مسیر توسعه و آبادانی+عکس