مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 08:152020-05-21اقتصادي

80 درصد چاه های استان سمنان مجهز به کنتور هوشمند شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان با تأکید بر لزوم جلوگیری از مصرف بی رویه آب گفت: 80 درصد چاه های استان مجهز به کنتور هوشمند شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج حیدریان ظهر پنجشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان سمنان بابیان اینکه رفع چالش کم آبی در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در استان برنامه ریزی شده است که با افزایش همدلی مسئولان این طرح ها در گام اجرایی قرار می گیرد، اظهار داشت: اکنون 80 درصد از چاه های استان، مجهز به کنتور هوشمند شده است.

وی با اشاره به اینکه کلنگ زنی سد فینسک در آینده نزدیک انجام می شود، خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی این طرح در قالب (الف-ب) در استان با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور انجام می شود.

تدوین برنامه سازگاری با کم آبی استان سمنان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان سمنان بابیان اینکه سد فینسک از طرح های مهم عمرانی در استان است، افزود: با تکمیل آن برای تأمین آب آشامیدنی شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه اقدام خواهد شد.

حیدریان از تدوین برنامه سازگاری با کم آبی استان سمنان خبر داد و گفت: این برنامه از سال 97 با تصویب کلیات آن توسط هیئت وزیران در دستور کار قرار گرفت و تصویب این طرح در نشستی که با حضور چهار وزیر و دو معاون رییس جمهوری انجام خواهد شد، در مرحله نوبت تعیین زمان برای برگزاری جلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد چاه های استان سمنان مجهز به کنتور هوشمند شد

80 درصد چاه های استان سمنان مجهز به کنتور هوشمند شد