مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-21حوادث

سازنده کلیپ جنجالی ازدواج کودکان دستگیر شد


سرپرست پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری سازنده و عامل انتشار کلیپی که در آن اقدام به ترویج و تبلیغ کودک همسری کرده بود، خبر داد.

- سرپرست پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری سازنده و عامل انتشار کلیپی که در آن اقدام به ترویج و تبلیغ کودک همسری کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ گودرزی دراین باره گفت: به دنبال انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی از سوی فردی ناشناس که در آن ضمن اهانت به تاریخ مردم ایران اقدام به تبلیغ کودک همسری و کودک آزاری در فضای مجازی کرده بود، حساسیت زیادی در جامعه ایجاد شده و افکار عمومی جریحه دار شد که درهمین راستا رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت و تیمی از افسران مجرب این پلیس موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در همین راستا و در جریان رصدهای انجام شده، با اقدامات فنی صورت گرفته و هماهنگی قضایی با دادستان تهران، مشخص شد که انتشار دهنده فیلم، جوانی ساکن یکی از شهرستانهای استان خراسان رضوی است، لذا طی اخذ نیابت قضایی و اعزام اکیپی از ماموران به آن استان متهم به هویت م – ع در محل مخفیگاه خود مورد شناسایی قرار گرفت و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازنده کلیپ جنجالی ازدواج کودکان دستگیر شد

سازنده کلیپ جنجالی ازدواج کودکان دستگیر شد