مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 08:502020-05-21سياسي

امام خمینی(ره) تفکر آزادسازی قدس را درمیان مسلمانان جهان احیا کرد


فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه وعده نابودی اسراییل محقق خواهد شد، گفت: امام خمینی(ره) تفکر آزادسازی قدس را در میان مسلمانان جهان احیا کرد.

- همدان - فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه وعده نابودی اسراییل محقق خواهد شد، گفت: امام خمینی(ره) تفکر آزادسازی قدس را در میان مسلمانان جهان احیا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی بقایی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس تفکر آزادسازی قدس را در میان مسلمین جهان احیا کرد.

وی با بیان اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با نگاه ژرف خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند که این امر باعث شد آرمان فلسطین که با خیانت های سران سرسپرده برخی کشورها رو به فراموشی می رفت به عنوان اولویت اول جهان اسلام زنده بماند، گفت: هرسال بر اهمیت این موضوع نزد افکار عمومی افزوده شود و در واقع امام (ره) با این امر تفکر آزادسازی قدس در میان مسلمین جهان را احیا کرد.

وی افزود: امسال اگرچه راهپیمایی روز قدس به علت شیوع بیماری کرونا و ممنوع بودن تجمع برگزار نمی شود اما حمایت از مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسراییل در صورت های دیگر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) تفکر آزادسازی قدس را درمیان مسلمانان جهان احیا کرد

امام خمینی(ره) تفکر آزادسازی قدس را درمیان مسلمانان جهان احیا کرد