مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 09:102020-05-21سياسي

تعیین و تکلیف مرزبندی فردیس و مشکین دشت/شهرک شهید رستمی به مشکین دشت رسید


طبق جلسه ای که با معاون سیاسی استانداری البرز برگزار شد از این پس شهرک شهید رستمی و اکومال در تقسمیات مرزی کشور به مشکین دشت الحاق شد.

- جعفر موسوی، شهردار مشکین دشت ،امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس ،گفت: با عنایت به ضرورت رعایت قانون توسط همه دستگاه های اجرایی و کلیه ادارات نظارتی، موظف به اجرای ماده 14 قانون تعاریف و ظوابط تقسمیات کشور هستند.

شهردار مشکین دشت افزود: در همین راستا طی جلسه ای که با حضور  معاون سیاسی استانداری البرز تحت عنوان رفع ابهام و اختلاف مرز بین 2 بخش مشکین دشت و فردیس برگزار شد، شهرک شهید رستمی و اکومال به بخش مشکین دشت الحاق شد.

موسوی ادامه داد: هیأت وزیران نیز در نامه شماره 84417 که در تاریخ 10/4/92 به تصویب رسیده بود مقرر کرده بودند که شهرک مهندسی زراعی، شهرک هواپیمایی، شهرک شهید رستمی، شهرک بعثت و کارخانجات لوکوموتیو سازی به بخش مشکیت دشت تعلق گیرد.

وی تصریح کرد: از این رو مدیریت و خدمات دهی به محدوده شهرک شهید رستمی و اکومال از زمان ابلاغ صورت جلسه به مدت یک ماه پس از آن می بایست با نظارت فرمانداری فردیس و دفتر سیاسی، انتصابات و تقسیمات کشوری از فردیس به مشکین دشت انجام شود.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین و تکلیف مرزبندی فردیس و مشکین دشت/شهرک شهید رستمی به مشکین دشت رسید

تعیین و تکلیف مرزبندی فردیس و مشکین دشت/شهرک شهید رستمی به مشکین دشت رسید