مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 10:352020-05-21سياسي

نمایندگان مجلس یازدهم با برنامه و اولویت بندی فعالیت کنند


نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایدگان مجلس باید در دوره یازدهم با برنامه مشخص و مدون و با اولویت بندی حرکت کنند تا کارها به سرانجام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه شورای اداری استان روز پنجشنبه با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، آیت الله مجید تلخابی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، هدایت الله جمالی پور استاندار، معاونان استانداری، نمایندگان سابق و منتخبین جدید در مجلس یازدهم در استانداری برگزار شد.

آیت الله مجید تلخابی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های صادقانه و مجدانه نمایندگان سابق مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان سابق مردم استان در مجلس شورای اسلامی به دور از حاشیه و هیاهو در مسیر خدمت به مردم تلاش زیادی داشتند.

وی ادامه داد: شرایط فعلی کشور بسیار خاص و ویژه است و در زمینه اعتبارات وضعیت خوبی نداریم لذا با چنین شرایطی نمایندگان تلاش و عملکرد خوبی داشتند.

تلخابی با تبریک به نمایندگان جدید مردم استان در مجلس یازدهم تصریح کرد: امیدواریم در سایه همدلی و وحدت میان نمایندگان جدید در سطح ملی و استان شاهد خدمات ارزنده ای باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس یازدهم با برنامه و اولویت بندی فعالیت کنند

نمایندگان مجلس یازدهم با برنامه و اولویت بندی فعالیت کنند