مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 10:552020-05-21سياسي

کهگیلویه و بویراحمد تا سال 1400 استان سبز کشور می شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان تا سال 1400 با گازرسانی به روستاها استان سبز کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد از تلاش های نمایندگان استان در مجلس دهم قدردانی کرد و گفت: نمایندگان استان در مجلس دهم در کمیسیون هایی که بودند زحمات زیادی کشیدند که قابل تقدیر است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به فرموده امام(ره) کار با هر حجمی که انجام می شود باید برای مردم گزارش شود، گفت: تعامل میان مردم باید ایجاد شود که بهترین نوع تعامل دیدار چهره به چهره با مردم و ملاقات ها است البته کارهایی شده که متاسفانه مستندسازی نشده است.

وی بیان کرد: در جریان مدیریت سوخت در اطلس امنیتی کشور استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 86 یکی از مناطق بحرانی کشور بود اما با همکاری مردم و تلاش نیروی انتظامی،  حمایت سپاه و اداره اطلاعات و پوشش دستگاه قضایی در یاسوج که یک نقطه بحرانی بود سنگی هم به شیشه پرتاب نشد که از مردم تشکر می کنم.

وی ادامه داد: همه می دانند در انتخابات در اطلس امنیتی وضعیت استان قرمز بود اما در انتخابات دوم اسفند سال گذشته اتفاقی نیفتاد و انتخابات در هر سه حوزه تایید شد که تلاش شورای نگهبان و شورای تامین و مردم ستودنی است  در کرونا تا الان به همت مردم و تلاش جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد تا سال 1400 استان سبز کشور می شود

کهگیلویه و بویراحمد تا سال 1400 استان سبز کشور می شود