مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 11:052020-05-21پزشكي

مخالفت وزارت بهداشت با اجرای مجدد طرح ترافیک/ سرانجام قرارداد پرستاران 89 روزه


سخنگوی وزارت بهداشت از مخالفت این وزارتخانه با اجرای طرح ترافیک گفت و افزود: نظر وزیر بهداشت به صراحت این است که تا اطلاع ثانوی اجرای طرح ترافیک در هیچ کدام از شهرهای بزرگ منطقی نیست و قطعا با آن مخالف هستیم.

- سخنگوی وزارت بهداشت از مخالفت این وزارتخانه با اجرای طرح ترافیک گفت و افزود: نظر وزیر بهداشت به صراحت این است که تا اطلاع ثانوی اجرای طرح ترافیک در هیچ کدام از شهرهای بزرگ منطقی نیست و قطعا با آن مخالف هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کیانوش جهانپور در ارتباط ویدیو کنفرانسی با خبرنگاران، گفت: توصیه های بهداشتی همچنان به قوت خود باقی است و مردم کشور به ویژه در استان خوزستان نکات بهداشتی فردی را رعایت و از سفرها و ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند تا همه اقدامات در ستاد ملی کرونا منجر به کنترل و مهاری بیماری شود.

وی با بیان اینکه پس از 40 سال برای نخستین بار روز قدس برگزار نمی شود، اظهار کرد: تظاهرات ایستا در روز قدس در مکان های برگزاری نماز جمعه در مناطق سفید برگزار خواهد شد امسال ما روز قدس را به صورت مجازی خواهیم داشت و می توانیم به صورت مجازی برای اولین بار تظاهرات و به رژیم اشغالگر قدس و صهیونیسم اعتراض کنیم.

وی درباره آمارهای کرونا اظهار کرد: حدود دو ماه قبل اگر می خواستیم آمار بستری و سرپایی را به تفکیک اعلام کنیم، روزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت وزارت بهداشت با اجرای مجدد طرح ترافیک/ سرانجام قرارداد پرستاران 89 روزه

مخالفت وزارت بهداشت با اجرای مجدد طرح ترافیک/ سرانجام قرارداد پرستاران 89 روزه