مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 11:152020-05-21اقتصادي

کمک 399 میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد در رزمایش ایران همدل


رییس کمیته امداد از کمک 399 میلیارد تومانی مردم و خیران به کمیته امداد در رزمایش ایران همدل خبر داد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از هفت میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در سراسر کشور توزیع شده است.

- رییس کمیته امداد از کمک 399 میلیارد تومانی مردم و خیران به کمیته امداد در رزمایش ایران همدل خبر داد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از هفت میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در سراسر کشور توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای هیات امنای کمیته امداد با حضور در برنامه تلویزیونی جشن رمضان ضمن ارائه گزارش عملکرد این نهاد در اجرای رزمایش ایران همدل و طرح اطعام مهدوی، مهمترین سیاست ها و برنامه های کمیته امداد را تشریح کردند.

سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد در این برنامه با اشاره به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در آستانه ماه مبارک رمضان و دعوت از همگان به منظور ایجاد رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه گفت: رمضان امسال با توصیه های مقام معظم رهبری یک رمضان متفاوت بود و مردم با لبیک به ندای رهبرشان موجی از همدلی با محرومان را به راه انداختند که بی سابقه بود.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته طرح افطاری ساده در مساجد برگزار می شد، افزود: امسال به دلیل محدودیت های اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 399 میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد در رزمایش ایران همدل

کمک 399 میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد در رزمایش ایران همدل