مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 13:052020-05-21سياسي

ملت ایران انزجارازصهیونیست را طی روزقدس درفضای مجازی اعلام میکنند


ملت ایران انزجار از صهیونیست را طی روز قدس در فضای مجازی اعلام می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حیدر مصلحی عصر پنجشنبه در مراسمی که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز جهانی قدس در حسینیه فاطمه الزهرا (س) شهرری برگزار شد، با اشاره به در کمین بودن استکبار برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اظهار داشت: ملت های مسلمان همواره باید هوشیار بوده و مدبرانه عمل کنند و باید بدانیم که دشمن برای رسیدن به اهداف پلیدش حاضر به پرداخت هزینه های سنگین است.

مصلحی با اشاره به اینکه آمریکا برای تخریب چهره اسلام در جهان از هیچ کاری فروگذار نبوده و نیست افزود: برج های دوقلو یکی از این موارد بوده که بتوانند از این طریق اسلام را تخریب کنند.

وی با اشاره به نقش و شخصیت مهم و تاریخی سردار سلیمانی گفت: ایشان توانست توطئه بزرگ دشمنان را خنثی و نقشه های آنها را نقش بر آب کند و از این رو بود که استکبار از این سردار بزرگ خشمگین بود.

وزیر اسبق اطلاعات عنوان داشت: طبق فرمایش امام راحل انقلاب دارای 3 مأموریت بوده است که حاکمیت اسلام در ایران، بیداری دنیای اسلام و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) از جمله این موارد بود که به خوبی جامه عمل بر این مأموریت ها پوشانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران انزجارازصهیونیست را طی روزقدس درفضای مجازی اعلام میکنند

ملت ایران انزجارازصهیونیست را طی روزقدس درفضای مجازی اعلام میکنند