مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 14:302020-05-21سياسي

180 واحد درمانی متخلف در حوزه پسماند به مراکز قضایی معرفی شدند


معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم نظارت جدی بر روند دفع پسماندهای عفونی، گفت: با نظارت کمیته بازرسی 180 واحد درمانی و بهداشتی متخلف در حوزه پسماند به دستگاه قضایی معرفی شدند.

- ایسنا/گیلان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم نظارت جدی بر روند دفع پسماندهای عفونی، گفت: با نظارت کمیته بازرسی 180 واحد درمانی و بهداشتی متخلف در حوزه پسماند به دستگاه قضایی معرفی شدند.

محمدعلی ویشکایی امروز در جلسه مدیریت پسماند شهرستان رشت با تاکید بر لزوم اجرای جدی طرح تفکیک زباله از مبدا در کلیه شهرها و بخش های شهرستان، اظهار کرد: گزارش هایی در زمینه آلودگی شیرابه زباله خودروهای حمل زباله وجود دارد که در این زمینه با قاطعیت با خاطیان برخورد خواهد شد و خودروی متخلف حمل زباله توقیف خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان رشت افزود: در حوزه روستایی نیز میزان تفکیک زباله ها در سطح روستاها رصد می شود و چنانچه عملکرد هر کدام از دستگاه های متولی در این خصوص ضعیف باشد، با آنان برخورد خواهد گردید.

وی با اشاره اقدامات صورت پذیرفته در راستای رفع مشکلات سایت زباله سراوان، گفت: انتظار می رود با بهره برداری از تصفیه خانه شیرابه سایت زباله سراوان در آینده نزدیک، بخش مهمی از مشکلات این سایت رفع ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 واحد درمانی متخلف در حوزه پسماند به مراکز قضایی معرفی شدند

180 واحد درمانی متخلف در حوزه پسماند به مراکز قضایی معرفی شدند