مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 16:402020-05-21سياسي

پیام دانشگاه زابل در بزرگداشت روز جهانی قدس


در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، دانشگاه زابل با صدور پیامی روز جهانی قدس را گرامی داشت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، دانشگاه زابل با صدور پیامی روز جهانی قدس را گرامی داشت.

در این پیام آمده است: واپسین جمعه ماه مبارک رمضان که به تدبیر بنیان گذار کبیر انقلاب (ره)، به نام روز قدس در تقویم اسلامی به یادگار نهاده شد؛ روز میعادِ آزادیخواهان و آزاداندیشانِ جهان در نمایش همدلی و یکپارچگی و نمادِ حمایت و همبستگی با مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین است که وظیفه ی اخلاقی و وجدانی آحاد امت اسلام در تلاش برای رفع ظلم و تبعیض، و مخالفت با اشغالگری و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی را یادآوری می نماید.

روز قدس یکی از مبانیِ جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی و روز برافراشتنِ پرچمی است که همواره امانت دار و پاسدارِ قداست آن بوده ایم و مشارکت آگاهانه و مسئولانه در بزرگداشت این روز، ضرورتی انسانی و اخلاقی است که انسجام و اقتدار مسلمانان در دفاع از کرامت انسان ها و آزادی ملت ها را به نمایش می گذارد.

دانشگاه زابل ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم دژخیم صهیونیستی، دانشگاهیان و دانشجویان گرامی را به پاسداشت و بزرگداشت درخورِ این روز، به عنوان سمبل ظلم ستیزی و دفاع از مردمان مظلومِ سرزمین نبوت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دانشگاه زابل در بزرگداشت روز جهانی قدس

پیام دانشگاه زابل در بزرگداشت روز جهانی قدس