مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 16:402020-05-21سياسي

اصلاح قانون انتخابات در مجلس دهم ناتمام ماند


برای اصلاح قانون انتخابات در مجلس دهم اقدامات خوبی شد ولی ناتمام ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، کمال دهقانی فیروزآبادی در نشست شورای اداری استان با بیان اینکه برای اصلاح قانون انتخابات در مجلس دهم دو طرح ارائه شد، گفت: اضافه کردن دو نماینده به نمایندگان استان و طرح استانی کردن انتخابات با 75 ماده مطرح شد ولی متأسفانه ناتمام ماند.

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد در مجلس جدید اصلاح قانون انتخابات به سرانجام برسد تا نمایندگان بهتر بتوانند به مردم خدمت کنند.

وی اصلاح قانون وصول یک درصد عوارض فروش معادن را منشأ تحول برای استان دانست و گفت: با جذب اعتبارات از این محل می توان شاهد تحول در کشاورزی، بهداشت و درمان و راه سازی در استان باشیم.

رییس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه سعی شد تا در کنار توجه به مسائل منطقه با نگاه استانی و ملی مشکلات را رفع کنیم، از اعتماد مردم تفت و میبد، مسئولان استان و شهرستان های تفت و میبد تشکر کرد.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه سعی کردم در طول دوره نمایندگی با خدمت گذاری خالصانه به رفع مشکلات مردم بپردازم، گفت: تلاشم در جهت کارآمد کردن مجلس بود تا به معنای واقعی مجلس در راس امور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قانون انتخابات در مجلس دهم ناتمام ماند

اصلاح قانون انتخابات در مجلس دهم ناتمام ماند