مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 16:452020-05-21سياسي

روز قدس محور اصلی وحدت و همدلی در کشورهای اسلامی است


نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار کردستان در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: روز قدس محور اصلی وحدت و همدلی در کشورهای اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و بهمن مرادنیا استاندار کردستان در بیانیه ای مشترک بر ادامه مسیر دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کردند.

متن این بیانیه مشترک به شرح زیر است: ماه مبارک رمضان آغاز بندگی و مهمانی خداست که با درایت حکیمانه معمارکبیر انقلاب برای تداوم دادن محورمقاومت و حمایت از مظلومین در سراسر جهان، جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس نامیدند و رنگ استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم، که حقیقت این ماه می باشد را جلوه ای ویژه بخشید.

روز قدس، روزی است که مسلمین و آزدای خواهان جهان برای صف بندی عدل در مقابل ظلم، از شرقی ترین سرزمین ها تا غربی ترین نفاط جهان به پا می خیزند.

امروز پس از گذشت 42 سال از نام گذاری روز قدس آرزوی محور مقاومت از بین بردن رژیمی کودک کش است و این هدف نه تنها کم رنگ نشده بلکه از نسلی به نسل دیگر با شور و شعف بیشترمنتقل شده و اگر چه امسال مردم نمی توانند به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس محور اصلی وحدت و همدلی در کشورهای اسلامی است

روز قدس محور اصلی وحدت و همدلی در کشورهای اسلامی است