مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 16:552020-05-21حوادث

کشف 147هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پاکسازی روستاهای عنبرآباد


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 147هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پاکسازی روستاهای میثم آباد و سبزگزی عنبرآباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از عنبرآباد، سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه بازدید از دستاوردهای عملیات پاکسازی مبارزه با قاچاق سوخت در پاسگاه جهادآباد اظهار داشت: در عملیات مبارزه با قاچاق سوخت روستاهای میثم آباد و سبزگزی  عنبرآباد با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و قرار گاه عملیاتی ابوذر بیش از 50 نقطه پاکسازی و 147هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: طبق مصوبه اعضای شورای تامین استان و شهرستان و همکاری دستگاه قضا در یک عملیات منسجم و هماهنگ، طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه با قاچاق سوخت در روستاهای شرقی عنبرآباد با موفقیت به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و جستجوی میدانی، تعدادی منازل و محل دپوی قاچاق سوخت را شناسایی و50 مکان آلوده پاکسازی شد.

ناظری توضیح داد: از ساعات اولیه روز گذشته عملیات آغاز شد و بیش از 147هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و تعدادی از مخازن جمع آوری و مخازن غیر قابل انتقال تخریب شدند و همچنین مقداری زیادی از سوخت قاچاق تحویل شرکت نفت و مقداری به دلیل نبود امکانات جابه جایی معدوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 147هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پاکسازی روستاهای عنبرآباد

کشف 147هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پاکسازی روستاهای عنبرآباد