مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 18:552020-05-21سياسي

دعای روز بیست وهشتم ماه مبارک رمضان + صوت


در دعای روز بیست وهشتم ماه مبارک رمضان می خوانیم: «اگر همه عالم با خدا حرف بزنند، خدا را از دیگری غافل نمی کند و در آنِ واحد به همه بندگان توجه دارد؛ - در دعای روز بیست وهشتم ماه مبارک رمضان می خوانیم: اگر همه عالم با خدا حرف بزنند، خدا را از دیگری غافل نمی کند و در آنِ واحد به همه بندگان توجه دارد؛ از تو می خواهیم که دعاهای من را مستجاب کنی.

بسم الله الرحمن الرحیم اللهمّ وفّر حظّی فیهِ من النّوافِلِ واکْرِمْنی فیهِ بإحْضارِ المَسائِلِ وقَرّبِ فیهِ وسیلتی الیکَ من بینِ الوسائل یا من لا یَشْغَلُهُ الحاحُ المُلِحّین.

خدایا زیاد کن بهره مرا در آن از اقدام به مستحبات و گرامی دار در آن به حاضر کردن و یا داشتن مسائل و نزدیک گردان در آن وسیله ام به سویت از میان وسیله ها، ای آنکه سرگرمش نکند اصرار و سماجت اصرارکنندگان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز دعای روز بیست وهشتم ماه مبارک رمضان می گوید: دعا موجب کمال انسان است دعا خواندن برای رسیدن به کمالات می باشد بر خلاف تصور عموم مردم که فکر می کنند هدف از خواندن دعا رسیدن به ثواب الهی است، مضامین ادعیه سراسر پر از درس های اخلاق و حکمت است که توجه به آن معانی سبب کمال انسان می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعای روز بیست وهشتم ماه مبارک رمضان + صوت

دعای روز بیست وهشتم ماه مبارک رمضان + صوت