مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 19:202020-05-21سياسي

بیماریابی کرونا و تله مدیسین در سامانه 4030 + جزییات


نماینده وزارت بهداشت در سامانه 4030 اقدامات صورت گرفته از طریق این سامانه برای پاسخ گویی به نیازهای کرونایی مردم را تشریح کرد.

- دکتر عالیه پوردست در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سامانه 4030 مربوط به بنیاد برکت امام خمینی (ره) است و با همکاری وزارت بهداشت از پنجم اسفندماه سال قبل آغاز به کار کرده، گفت: این سامانه تاکنون به بیش از 12 میلیون و 678 هزار و 380 تماس پاسخ داده است.

در ابتدا اپراتورهای سامانه پاسخگوی سوالات عمومی مردم بودند، اما به مرور با گذشت زمان سایر ابعاد نیاز جامعه را نیز می شناختیم و بر اساس آن گروه های دیگری نیز به سامانه 4030 اضافه کردیم.

سامانه 4030 پاسخگوی سوالات روانشناسی وی ا دامه داد: از 22 اسفندماه وزارت بهداشت 700 روانشناس را به عنوان اوپراتور به سامانه 4030 اضافه کرد و حدود 529 هزار و 331 تماس اختصاصی روانشناسی شامل سوالاتی درخصوص افسردگی، کنترل مدیریت خشم، عصبانیت و.

توسط این افراد پاسخ داده شد.

600 کارشناس تغذیه پاسخگوی سوالات تغذیه ای مردم در بحران کرونا پوردست افزود: در ابتدا سوالات متداول توسط تلفن گویا پاسخ داده می شد و در صورتی که نیاز به پاسخگویی بیشتر بود، متقاضی به اپراتور مربوطه متصل می شد.

پس از مدتی متوجه شدیم موضوع تغذیه و کرونا نیز اهمیت زیادی دارد به همین دلیل وزارت بهداشت 600 کارشناس تغذیه به سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماریابی کرونا و تله مدیسین در سامانه 4030 + جزییات

بیماریابی کرونا و تله مدیسین در سامانه 4030 + جزییات