مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 19:302020-05-21فرهنگي

بازیگر «خط باریک قرمز» از زندان آزاد شد


کارگردان مستند «خط باریک قرمز» با اعلام اینکه «میلاد» یکی از کاراکترهای این مستند با پرداخت دیه به اولیای دم از زندان آزاد شد، گفت: او یکم خردادماه از زندان آزاد شد و با توجه به توانایی و استعدادی که دارد اگر از میلاد مراقبت شود فرد موفقی خواهد بود.

- کارگردان مستند خط باریک قرمز با اعلام اینکه میلاد یکی از کاراکترهای این مستند با پرداخت دیه به اولیای دم از زندان آزاد شد، گفت: او یکم خردادماه از زندان آزاد شد و با توجه به توانایی و استعدادی که دارد اگر از میلاد مراقبت شود فرد موفقی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا میلاد پسری که در مستند خط باریک قرمز ساخته فرزاد خوشدست بازی می کرد و به دلیل جرمی که انجام داده بود به قصاص محکوم شده بود با تلاشهای بسیار، یکم خرداد ماه با پرداخت دیه به اولیای دم از زندان کانون اصلاح و تربیت آزاد شد.

فرزاد خوشدست کارگردان مستند خط باریک قرمز که در این اثر، روایتی مستندگونه از تعدادی مجرم نوجوان در کانون اصلاح و تربیت را به تصویر کشیده در گفت وگو با ایسنا درباره یکی از کاراکترهای اصلی این مستند که به قصاص محکوم شده بود، گفت: میلاد از سال گذشته که اجرای حکم اعدامش اعلام شد، پیگیر بود تا از طرقی شاید خبرهای خوبی بشنود که خوشبختانه با تلاشها و پیگیری های بسیار زیاد این اتفاق رقم خورد و یکم خردادماه پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر «خط باریک قرمز» از زندان آزاد شد

بازیگر «خط باریک قرمز» از زندان آزاد شد