مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 04:302020-05-22سياسي

راه روشن پیروزی و آزادی قدس نزدیک است


رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: در راه آرمان آزادی قدس بزرگانی مانند امام راحل، شهید مطهری و مقام معظم رهبری چراغ این راه بوده و در پرتو هدایت مقام معظم رهبری و جبهه مقاومت، - ایسنا/خراسان رضوی رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: در راه آرمان آزادی قدس بزرگانی مانند امام راحل، شهید مطهری و مقام معظم رهبری چراغ این راه بوده و در پرتو هدایت مقام معظم رهبری و جبهه مقاومت، به فضل الهی راه روشن پیروزی و آزادی قدس نزدیک است.

سید محسن بنی هاشمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آرمان آزادی قدس یک آرمان جهانی بوده که بیش از 80 سال در ابعاد و انواع مختلف، آزادی خواهان اسلام و جهان را به خود مشغول کرده است.

وی بیان کرد: راهپیمایی روز قدس یکی از انواع عکس العمل های جهان اسلام در خصوص آزادی قدس شریف است و امسال که امکان راهپیمایی در ایران نیست، فضای مجازی و رسانه در اختیار آزادی خواهان قرار دارد و مهم ترین اقدام در این روز سخنرانی مقام معظم رهبری است که البته بزرگان جریان مقاومت مانند سید حسن نصرالله و بدرالدین حوثی و دیگران می توانند این حرکت را تکمیل کنند.

بنی هاشمی گفت: نام و یاد سردار بزرگوار شهید قاسم سلیمانی همچون چراغی آرمان آزادی قدس را راهنمایی می کند، اما در این راه بزرگان دیگری مانند امام راحل،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه روشن پیروزی و آزادی قدس نزدیک است

راه روشن پیروزی و آزادی قدس نزدیک است