مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 04:562020-05-22سياسي

پیام دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به مناسبت فرارسیدن روز قدس


نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس یادگار و نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بیانگر اعتقاد و پایبندی رهبر معظم و مردم ایران به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان و یکه تازان عرصه .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس یادگار و نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بیانگر اعتقاد و پایبندی رهبر معظم و مردم ایران به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان و یکه تازان عرصه جهانی است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند.

با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع بیماری واگیر و نوپدید کووید-19 و همچنین با پیروی از تصمیم مدبرانه رهبر عظیم الشان انقلاب مبنی بر عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس به جهت پیشگیری از انتشار بیماری و تهدید سلامت جامعه،بدینوسیله ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و ستمدیده غزه، انزجار قلبی خود از رژیم صهیونیستی را اعلام می نمایم.

در پایان از همه عزیزان و شهروندان تقاضا میکنم با رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی تا فروکش کردن پیک اصلی کرونا به قوانین و پروتکل های بهداشتی پایبندباشند تا هرچه سریعتر شاهد کنترل و ریشه کنی این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به مناسبت فرارسیدن روز قدس

پیام دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به مناسبت فرارسیدن روز قدس