مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 05:002020-05-22اقتصادي

رشد جهانی انرژی بادی و خورشیدی مقهور کرونا شد


آژانس بین المللی انرژی (IEA) در گزارش جدیدی پیش بینی کرد که رشد ظرفیت نیروی بادی و خورشیدی جهانی در سال 2020 به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا کمتر از برآورد قبلی خواهد بود.

- آژانس بین المللی انرژی (IEA) در گزارش جدیدی پیش بینی کرد که رشد ظرفیت نیروی بادی و خورشیدی جهانی در سال 2020 به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا کمتر از برآورد قبلی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آژانس بین المللی انرژی اکنون انتظار دارد مجموع ظرفیت نیروی بادی و خورشیدی جهانی 143 گیگاوات در سال 2020 رشد کند که 26 گیگاوات کمتر از میزان برآورد شده در گزارش اکتبر این سازمان است و برآورد رشد ظرفیت تقریبا 16 گیگاوات برای خورشیدی و 10 گیگاوات برای بادی کمتر است.

طبق گزارش آژانس بین المللی انرژی، بحران بیماری کووید 19 به رشد ظرفیت نیروی تجدیدپذیر جهانی لطمه زده اما آن را متوقف نکرده است.

پتانسیل رشد تجدیدپذیرها در اروپا مشمول بزرگترین بازبینی قرار گرفته اند و رشد آنها اکنون 22 گیگاوات در مقایسه با 35 گیگاوات در اکتبر پیش بینی می شود.

جیل دیکسون، مدیرعامل شرکت ویند یوروپ هفته گذشته در مصاحبه با پایگاه خبری اس اند پی پلاتس اظهار کرده بود که انتظار دارد امسال 12 گیگاوات ظرفیت بادی جدید اضافه شود که حدود 30 درصد پایین تر از پیش بینی پیش از بحران ویروس کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد جهانی انرژی بادی و خورشیدی مقهور کرونا شد

رشد جهانی انرژی بادی و خورشیدی مقهور کرونا شد