مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 05:352020-05-22سياسي

582 پایگاه بهزیستی زکات فطریه را در مازندران جمع آوری می کند


مدیرکل بهزیستی مازندران از استقرار 582 پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرزاد گوهردهی با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: بهزیستی مازندران همچون سنوات گذشته در راستای اهداف محرومیت زدایی و حمایتی خود، همراه با دیگر نهاد هاو مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی آماده جمع آوری زکات فطریه هم استانی های گرامی برای حمایت از گروه های هدف است.

وی با بیان اینکه با توجه به بحران کرونا پرداخت پول نقد برای زکات فطریه با استقبال هم استانی ها مواجه نخواهیم بود افزود: بر همین اساس تمهیداتی اندیشیده شده تا امکان دریافت الکترونیک وجوه فطریه نیز وجود داشته باشد.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به استقرار 582 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در سراسر استان گفت: پایگاه های جمع آوری زکات فطریه توسط ادارات بهزیستی سراسر استان و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی مازندران ملزم به استفاده از لوگوی واحد هستند که در سراسر کشور به صورت هماهنگ انجام خواهد شد.

گوهردهی با تاکید بر توزیع مبالغ جمع آوری شده در کوتاه ترین زمان ممکن در میان نیازمندان خاطرنشان کرد: لیستی از واجدین شرایط حوزه های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری آماده شود تا توزیع مبالغ جمع آوری شده بدون فوت وقت صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

582 پایگاه بهزیستی زکات فطریه را در مازندران جمع آوری می کند

582 پایگاه بهزیستی زکات فطریه را در مازندران جمع آوری می کند