مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 06:252020-05-22بين الملل

«الوفاق» بحرین: فلسطین همچنان مسئله اول امت عرب و اسلامی باقی خواهد ماند


اسلامی «الوفاق» بحرین در بیانیه ای تأکید کرد که هروله رژیم ها و گروه ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، پایبندی ما به مسئله فلسطین را بیشتر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمعیت الوفاق در بیانیه ای اعلام کرد که فلسطین مسئله نخست امت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و هیچ چشم پوشی و کوتاهی از این مسئله در کار نخواهد بود.

در این بیانیه ضمن تأکید بر پایبندی به تمام خاک فلسطین و مقاومت برای دفاع از مسجدالأقصی تا زمان بازپس گیری آن، آمده است: ملت های عربی و اسلامی دژ محکمی در برابر عادی سازی روابط با دشمن خواهند بود و هرگز اجرای این پروژه را که هدف از آن منحرف کردن قطب نما از مسئله بزرگ(فلسطین) است، نمی پذیرند و در برابر رژیم صهیونیستی به عنوان رژیم اشغالگری که از بیش از نیم قرن پیش انواع تروریسم را علیه ملت های عربی و مسلمان مرتکب می شود، دست بسته نخواهد ماند.

طبق گزارش وبگاه مرآه البحرین ، الوفاق همچنین تأکید کرد که هروله رژیم ها و گروه ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گزینه ها و پایبندی ما به مسئله فلسطین را مستحکم تر می کند.

این جمعیت معارض بحرینی، ملت های عربی و اسلامی را به بیداری کامل و هوشیاری در برابر توطئه های دشمن دعوت کرد و افزود که معامله قرن نیز شکست خواهد خورد چرا که ضد بشری، عقلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«الوفاق» بحرین: فلسطین همچنان مسئله اول امت عرب و اسلامی باقی خواهد ماند

«الوفاق» بحرین: فلسطین همچنان مسئله اول امت عرب و اسلامی باقی خواهد ماند