مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-22سياسي

پیام فرمانده سپاه استان تهران به مناسبت روز قدس


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس با بیان اینکه ساختار سیاسی کشور ظالم اسراییل رو به زوال است و یهودیان صهیونیست بیشتر از همیشه نسبت به امنیتشان احساس ناامنی می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم امسال چهل و یک سال از فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای روز قدس می گذرد و این ابتکار بین مسلمانان جهان توسعه یافته است تا جایی که حتی در شهرهای اروپایی و آمریکایی نیز شاهد برپایی راهپیمایی روز قدس هستیم.

امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا توفیق برگزاری این فضیله از مردم عدالتخواه جهان به ویژه مؤمنین ایران گرفته شد اما رسانه های جبهه استکبار که همیشه در برابر این رویداد جهانی سکوت می کردند، این بار با انتشار مطالب مختلف خوشحالی خود را از عدم برپایی راهپیمایی روز قدس بروز دادند که این موضوع نشان می دهد برگزاری این مراسم چقدر برای آن ها دردآور بوده است.

وعده حضرت حضرت امام (ره) که با نوید رهبر معظم انقلاب برای نابودی اسراییل در 25سال آینده تکمیل شد و امروز شاهد این هستیم که ساختار سیاسی این کشور ظالم رو به زوال است و یهودیان صهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام فرمانده سپاه استان تهران به مناسبت روز قدس

پیام فرمانده سپاه استان تهران به مناسبت روز قدس