مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 08:552020-05-22حوادث

ضرورت احتیاط شهروندان برای جلوگیری از هرگونه آتش سوزی در جهرم


آتش سوزی بلوار نخلستان جهرم صرفا بی احتیاطی یک جوشکار در یک باغ متروکه بوده که باعث این حجم از آتش شد که سریعا با اعزام سریع نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم توانستیم آتش سوزی را مهار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، علیرضا نظری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رشد مثبت بارش نزولات آسمانی، باعث رویش گیاهان هرز با عمر کوتاه شده و با گرم شدن هوا و خشک شدن آنها، احتمال آتش سوزی به شدت افزایش یافته است.

  وی افزود: شهروندان بدانند با کوچک ترین بی احتیاطی یا حتی یک اتفاق طبیعی آتش سوزی رخ خواهد داد.

شهردار جهرم با بیان اینکه در روز های اخیر شاهد آتش سوزی هایی در مناطق حیدرآباد و بلوار نخلستان شهر جهرم بودیم، بیان کرد: آتش سوزی بلوار نخلستان صرفا بی احتیاطی یک جوشکار در یک باغ متروکه بوده که باعث این حجم از آتش شد که خوشبختانه با اعزام سریع نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم توانستیم آتش سوزی را مهار کنیم.

نظری ادامه داد: معاونت خدمات شهری شهرداری جهرم در تمامی نقاط شهر اقدام به حذف علف های هرز کرده اند اما این اقدام دلیلی برای بی احتیاطی مردم جهرم نخواهد بود.

شهردار جهرم بیان داشت: به لطف خداوند و تلاش آتش نشانان شهرداری جهرم، خوشبختانه آتش سوزی های اخیر هیچگونه خسارت جانی در پی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احتیاط شهروندان برای جلوگیری از هرگونه آتش سوزی در جهرم

ضرورت احتیاط شهروندان برای جلوگیری از هرگونه آتش سوزی در جهرم