مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 09:052020-05-22سياسي

دولتمردان آمریکایی در وضعیت بدی در مقابله با کرونا قرار دارند


اکنون دولتمردان آمریکایی در وضعیت بدی قرار دارند و ترامپ ابله به سازمان ملل و مجموعه های بین المللی می گوید که شما باید تمام هزینه های کرونا را از چین بگیرید.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گساران، حجت الاسلام،سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه های اولین نماز جمعه این شهرستان پس از شیوع ویروس کرونا، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: روزجهانی قدس به تدبیر امام راحل شکل گرفت؛امسال با توجه به بازتاب فرمایشات مقام معظم رهبری در روز قدس و در بحث رسانه ها و نیز فضای مجازی،جهان تکان بزرگی خواهد خورد.

وی افزود: حضرت آقا فرمودند طلوع انقلاب اسلامی در ایران فصل جدیدی را برای مبارزه با رژیم صهیونیستی گشود اما مجرم اصلی جنایات در منطقه امریکا و دولتمردان غربی هستند و متاسفانه هنوز درون کشورمان عده ای حاضر نیستند علیه امریکا حرفی بزنند و هنوز که هنوز است دلشان درگرو غرب است.

حجازی تصریح کرد:حضرت آقا بیان دارند که انقلاب اسلامی باعث شد که سبک مبارزات علیه رژیم صهیونستی هم تغییر کند و رهبر معظم انقلاب به صراحت هم بیان کردند که به فلسطینیان باز هم با جدیت کمک خواهیم کرد.

امام جمعه گچساران اظهار کرد: اکنون دولتمردان آمریکایی در وضعیت بدی قرار دارند و ترامپ ابله به سازمان ملل و مجموعه های بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان آمریکایی در وضعیت بدی در مقابله با کرونا قرار دارند

دولتمردان آمریکایی در وضعیت بدی در مقابله با کرونا قرار دارند